You are currently viewing לישון בחלום מיטות מעוצבות לחדר שינה…
מיטות

לישון בחלום מיטות מעוצבות לחדר שינה…

כששואלים אותי מיהו החדר הכי חשוב בבית חד משמעית אני עונה חדר השינה.
חדר השניה הוא חדר אליו אנחנו נכנסים על מנת להרגע כל יום בסוף היום ולעיתים גם בצהריי היום.בחדר השינה שלנו אנחנו מבלים למעשה בחישוב מהיר בממוצע כ 8 שעות כל יום שבמילים אחרות אפשר להגיע שבערך שליש מחיינו אנחנו נמצאים בו, הנתון הזה בהחלט נותן חשיבות רבה לחדר הזה ממקום של איך הוא ישפיע עליי.

מיטות מעוצבות
מיטות מעוצבות

איך מעצבים נכון את חדר השינה שלנו?

איך צריך לעצב אותו מהם הרהיטים בהם נשתמש כדי לרהט אותו אולי צבע הקירות יכול לגרום לרגשות מסויימים לפוץ החוצה מאיתנו ולכן החלטתי להסביר ולתת לכם מספר נקודות מאוד חשובות בעיניי על חדר השינה שלנו.

המיטה היא מנוחה לגוף ולראש שלנו המיטה צריכה להיות מזמינה ומפנקת, ההגדרה למזמינה ומפונקת משתנה מאדם לאדם אך הרעיון הכללי והאווירה שאנחנו רוצים לייצר בה תיהיה עדיין אותה אווירה.ראשית כדי לבחור מיטה לחדר שינה יש להתחשב בגודל החדר.

לדוגמה אם יש לנו חדר גדול מהסטנדרט נבחר בדרך כלל שוליים דקות למיטה לחדר השינה שלנו וכמובן שגם ראש המיטה ייוצר בהתאם.בנוסף חדר גדול יקבל מיטה רחבה יותר ומאסיבית יותר, דפנות מרופדות יותר על מנת להגדיל את המראה, ולהפוך אותו למראה רך יותר ומפנק יותר.

בנושא בחירת הבד או העור למיטה שלנו ראשית אנחנו צריכים להסתכל פרקטית לא רק מה שיםה אלה גם מה שיותר נח ראשית מבחינה פרקטית יהיה לנו קל לנקות לדוגמה מי שרגיש לאבק או אפילו אלרגי עדיף יהיה לבחור עור אמיתי או דמוי עור על מנת שיהיה ממש קל לניקוי.

כמובן שלכל מיטה לחדר שינה ניתן יהיה להוסיף ארגז מצעים לאיחסון וניצול השטח שמתחת למיטה על מנת לא להשאיר אותו לא מנוצל.

מבחינת הייצור של המיטה, המיטה מיוצרת מעץ מלא את העץ עוטפים בספוגים ועל זה שכבה נוספת של אקרילן על מנת ליצור רכות מושלמת ורק לאחר כל התהליך הזה מרפדים את המיטה בבד.

בתחתית המזרון נמצא קושרות לחיזוק כמוסן ורגלים תומכות ליציבות מושלמת

והכי הכי חשוב אני תמיד פה לענות לכל השאלות שלכם ככה שאם שיש לכם כל שאלה בקשה או צורך בייעוץ אל תהססו לפנות אליי ואשמח לתת לכם כמה ידע שאתם צריכים מניסון של 30 שנותי בתחום